sobota, 14 stycznia 2012

Co kształtuje Twoje życie?


Fot.  Sean Rogers1, Flickr
"To, co kształtuje nasze życie, to pytania, które zadajemy, na które odmawiamy odpowiedzi i których nigdy nie próbujemy zadać".
Sam Keen
Pytania mają dla mnie w sobie niezwykłą moc. Te małe. I te wielkie.

Jak wyglądałoby moje życie, gdybym codziennie zadawała sobie pytanie:
  • Dlaczego znowu mi się nie udało?
  • Czemu jestem taka niezdarna?
  • Kto zawinił?
  • Co oni powinni zrobić, żebym poczuła się lepiej?

A jak będzie wyglądać moje życie, gdy pytam sama siebie:
  • Jak mogę to ulepszyć?
  • Za co jestem teraz wdzięczna?
  • Co dobrego mnie dziś spotkało?
  • Kogo mogę poprosić o pomoc?
  • Co mnie fascynuje i daje mi poczucie spełnienia?
Życzę Ci, aby Twoje życie kształtowały pytania takie, jak w drugim zestawie.

Słowo po słowie.
Jak kropla rzeźbiąca skałę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz