środa, 4 września 2013

Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się, że poczułaś jak bardzo jesteś wdzięczna?
Za życie,
za niebo nad głową i ziemię pod stopami,
za jedzenie, które masz na talerzu przed sobą,
za to, co w kubku, który trzymasz w ręku lub stoi obok,
wszystkim ludziom, dzięki którym Twoje życie jest tak pełne dobrych chwil,
za drogi po których jeździsz, prąd w gniazdku, wodę w kranie (i toaletę!),
za dom, w którym mieszkasz,
za sprawne oczy, ręce, nogi, serce, płuca, żołądek... i całą resztę,
za dar snu,
za rodzinę,
za pracę,
za czas odpoczynku,
za trudne doświadczenia, które pozwalają Ci się rozwijać,
za mijające lato i zbliżającą się jesień,
za muzykę,
za powietrze,
za życzliwy gest nieznajomej osoby,
za górki i dołki,
za małe i większe cuda...
za ...

Za to wszystko i jeszcze duuuuużo więcej dziękuję. 
A Ty za co jesteś właśnie wdzięczna?

fot. tropicaLiving - Jessy Eykendorp, flickr.com


1 komentarz:

  1. za słońce na niebie, za deszcz, który poi cały świat, za Panią od angielskiego, dzięki której pokonuję swoje słabości i roziwjam się, za mojego cudownego męża i jego chorobę, dzięki niej mogę się o niego tak troszczyć, za uściski moich koleżanek w pracy, za piękne kwiaty urodzinowe, za z serca płynące życzenia urodzinowe, za pocałunki moich dzieci, za ich radość kiedy wracam po pracy do domu, za miauczenie mojego kota po lodówką, bo znów jest głodny, za miłe dzień dobry ochraniarza w pracy, za pięken kwiaty od koleżanki za to, że jestem, za wdzięczność koleżanki za pomoc naszą rozmową, za wszytsko co się przydaża w moim życiu, za każdą jego chwilę, za cudowne opiekunki mojego syna w przedszkolu, za cudowną książkę - prezent od nich:):), za ciepło jakie płynie z serc ludzi wokól mnie, za serdecznośc i życzliwość wokoło, za róznorodność wokoło, różnorodność w kształtach, kolorach, różnorodność osób wokół, za otwartość cudownych osób wokól mnie, za anioły wokól mnie, z każdym dniem jest ich więcej, za mnie samą, za to kim jestem, jaka jestem, za moją świadomość, za mój rozwój, za moje serce, którym chcę się dzielić z innymi, za spokojny sen moich dzieci, za odwagę u dentysty mojego synka, za wytrwałość i pasję do pływania mojej córki, za bezpieczeństwo jakie mam w życiu, za Boga, za miłość, za świat, za każde wzruszenie, za każdą łzę, która oczyszcza i daje upust emocjom, za nie rónież dziękuję, za wszystko.... za to, że mogę się tym tu dzielić i za to, że Ty nam to dajesz, dzielisz się sobą :):) Dziękuję :):)Beata

    OdpowiedzUsuń